Komplet informacji na naszej stronie: www.snieznik.pl w zakładce Info > Tablica interaktywna (link: http://snieznik.pl/index.php?id=87). |
Poniżej informacja o sposobie obsługi statusu obiektu noclegowego: 1. Właściciel/zarządca obiektu ma swoja wizytówkę na stronie www.snieznik.pl. Przykład: http://snieznik.pl/seek.php?obiekt=210 2. Dostęp do jej edycji następuje po zalogowaniu się na www.snieznik.pl do Panelu Administracyjnego - Menu boczne: Dla użytkowników 3. Po zalogowaniu pojawi się Strona główna panelu w poniższym kształcie: |
Wystarczy zatem kliknąć na odpowiedni przycisk (zielony lub czerwony) aby na tablicy interaktywnej pojawił się status obiektu (kliknij na rysunek aby powiększyć)
|
Obiekty inne niż noclegowe, o stałych godzinach pracy nie będą wymagały codziennego ustawiania statusu. Godziny pracy zostaną wyświetlone na monitorze po wybraniu jego numeru np. w 4 wierszu. W tym przypadku strona główna panelu będzie wyglądała następująco (kliknij na rysunek aby powiększyć): |
|
Trzech pierwszych wierszy nie trzeba wypełniać, automatycznie zostaną wpisane dane z wizytówki obiektu. (Można zmienić np. numer telefonu, klikając na "dokonaj zmiany danych u góry strony). Dodatkow może być wpisany adres email i strona www. Wiersz czwarty jest przeznaczony na dowolny tekst, np. wypożyczamy rowery lub jakakolwiek informacja o promocji, wydarzeniu itp. albo godziny pracy obiektu usługowego. Mamy nadzieję, że będzie to prosty sposób do pozyskania dodatkowych klientów, którzy będą poszukiwać usługi czy też np. narciarzy, którzy po zakończeniu jazdy chętniej skorzystają z noclegu, jeśli dostana informację o wolnych miejscach i kontakcie z obiektem. |
Instrukcja_współrzędne obiektów.doc, Obiekty usług turystycznych.doc
2015-05-11 01:54:13